Obrady VII sesji Rady Gminy Krzęcin IX kadencji odbyły się 18 grudnia 2024 roku w szkole podstawowej. Sesję otworzył Przewodniczący Rady, stwierdzając obecność 15 radnych, co oznaczało prawomocność obrad. Powitał także Wójta Pana Bogdana Wojciecha Brzustowicza, Panią Skarbnik Joannę Witkowską oraz innych zaproszonych gości.
Porządek obrad został przedstawiony i jednogłośnie przyjęty przez radnych. Wśród punktów znalazły się m.in. przyjęcie protokołu z VI sesji, sprawozdanie wójta, projekty uchwał dotyczące planów pracy, zmiany w budżecie oraz uchwała budżetowa na 2025 rok.
Protokół z VI sesji został przyjęty bez żadnych uwag.
Wójt przedstawił sprawozdanie dotyczące działań podejmowanych w okresie międzysesyjnym. Zwrócił uwagę na podpisanie umowy dzierżawy infrastruktury oświetleniowej, co jest krokiem do modernizacji oświetlenia ulicznego, oraz na zakończenie prac renowacyjnych w kościele w Krzęcinie. Wspomniał również o wyborze wykonawcy do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych.
Rada przeszła do głosowania nad projektami uchwał:
Radni zgłosili różne interpelacje, dotyczące m.in. oświetlenia, stanu dróg, a także inwestycji związanych z wodociągami. Wójt odpowiedział na zgłoszone pytania, zapewniając o podjęciu działań w odpowiedzi na zgłoszone problemy.
Na zakończenie sesji, Wójt i Przewodniczący Rady złożyli życzenia mieszkańcom gminy z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku, podkreślając znaczenie współpracy w realizacji projektów gminnych.
Obrady zakończono po omówieniu wszystkich punktów porządku obrad.
Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.